Investiga

Sociedad Científica Informática de España - Fundación BBVA- V Premios de Investigación

La Sociedad Científica Informática de España (SCIE) i la Fundación BBVA convoquen la cinquena edició dels Premios de Investigación Sociedad Científica Informática de España - Fundación BBVA, amb la voluntat de destacar la important tasca de l’àrea informàtica de les entitats públiques i privades que dediquen el seu esforç a l’estudi i divulgació d’aquesta disciplina cientificotècnica.

Els premis consisteixen en dues modalitats:

Modalitat 1: Premis Nacionals d’Informàtica,  dirigida a reconèixer la tasca dels investigadors i entitats públiques i privades que han dedicat la seva carrera professional a l’estudi, enfortiment i divulgació a l’àrea de la informàtica. Es convoquen quatre categories de premis:

• Premio José García Santesmases, a la trajectòria professional d’un investigador en enginyeria informàtica que hagi realitzat aportacions científiques al llarg de la seva carrera
  • Premio Aritmel, a un investigador menor de 55 anys que hagi realitzat aportacions científiques excel·lents a l’àrea d’enginyeria informàtica
  • Premio Ramón Llull, a l’activitat empresarial d’una PIME en l’àmbit de l’enginyeria informàtica
  • Premio Ángela Ruiz Robles, a les activitats institucionals, corporatives o individuals que potenciïn la investigació o l’emprenedoria en el camp de l’enginyeria informàtica

Requisits:

• Científics de qualsevol nacionalitat que hagin realitzat una part significativa de la seva investigació i aportacions a Espanya
  • Les nominacions seran indirectes i les poden presentar rectors d’universitats, degans de facultats, o directors de departaments
  • Omplir imprès de sol·licitud
  • Curriculum Vitae en format lliure i DNI dels candidats persones físiques
  • Memòria descriptiva dels mèrits de les persones jurídiques

El premi consistirà en una figura commemorativa on es citarà a las institucions convocants i s’identificarà al premiat i la categoria per la qual resulti guardonat.

Modalitat 2: Investigadors Joves Informàtics, destinada a premiar la creativitat, originalitat i excel·lència als primers anys de la professió

Requisits:

• Ser doctor.
  • Ser menor de 30 anys a 31 de desembre de 2020
  • Ser de nacionalitat espanyola o haver realitzat i defensat la tesi doctoral a Espanya.
  • No ser membre de la Junta de Govern de la SCIE

Presentació de sol·licituds:

• Imprès de sol·licitud
  • Còpia del DNI
  • Còpia del títol de doctor
  • Currículum vitae abreujat (d’un màxim de 4 pàgines DIN A4).
  • Còpia de la tesi doctoral
  • Còpia de les tres aportacions més rellevants del candidat

El premi consistirà en un diploma i 5.000 € bruts.

Termini de presentació:

Del 21 de desembre de 2020 fins les 14:00 hores (hora peninsular) de l’1 de març de 2021

Consulteu les bases de la convocatòria a la pàgina web de la Fundació BBVA.

Via de contacte: premios-informatica@fbbva.es

Si necessiteu més aclariments sobre aquests premis, podeu contactar amb la Secció de Recerca (jordi.tubert@udg.edu).