Investiga

La Fundació La Caixa ofereix un debat virtual en relació amb les vacunes contra la COVID-19: com d'efectives són? Ajudaran a mitigar una 4a o 5a onades de la pandèmia? N'hi ha prou amb les vacunes o cal complementar-les amb altres estratègies?

Els ponents seran el Dr. Mariano Esteba, investigador del Poxvirus and Vaccine Laboratory del Centre Nacional de Biotecnologia–CSIC (Madrid), i la Dra. Denise Naniche, directora científica de l'Institut de Salud Global de Barcelona (ISGlobal). El moderador serà el Sr. Miguel G Corral, director de l'Àrea de Salut de Unidad Editorial.

La inscripció s'ha de formalitzar a través d'aquest enllaç.