Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Investiga

UE: HEU - Participa en establir les prioritats de recerca en Biodiversitat!

A partir del 4 de gener 2021 s'obrirà el procés de consulta per l’agenda estratègica R+i del futur parteneriat europeu en Biodiversitat. Termini de participació fins el 22/01/2021

La xarxa ERA-NET BioDivERsA i les Direccions Generals en Recerca i Innovació i Medi Ambient de la Comissió Europea obriran el 4 de gener del 2021 un procés de revisió de l’agenda estratègica per la R+i del futur potencial parteneriat europeu co-finançat “Rescuing Biodiversity to Safeguard Life on Earth” del Programa Horizon Europe.

El Parteneriat formarà part del cluster 6 “Food, Bioeconomy, Natural Resources, Agriculture and Environment” i coordinarà els programes de recerca entre estats membres i la UE per contribuir a la implementació de l’estratègia en Biodiversitat 2030 UE.

El procés de consulta sobre l’esborrany de l’Agenda Estratègica R+i està dirigit a interessats del sector acadèmic i no-acadèmic amb l’objectiu de donar-los l’oportunitat de participar en el procés de co-disseny del parteneriat.

Termini de participació: 22/01/2021

Més informació: aquí