Investiga

Web:

2nd ACT International Synergy Conference
11 – 12 Febrer 2021

L’objectiu de la conferència és informar sobre la contribució en la igualtat de gènere en recerca i innovació a la UE del projecte Act-On-Gender (ACT), finançat pel programa marc europeu de RDI H2020.

El projecte ACT busca avançar en la igualtat de gènere a les universitats, centres de recerca i organitzacions de finançament de la investigació facilitant la col·laboració entre institucions experimentades en la implementació de plans d’igualtat de gènere amb altres amb menys experiència. Té com a objectiu abordar les necessitats comunes i millorar l’avaluació de la igualtat de gènere en tres camps: l’equilibri de gènere en la progressió professional, l’equilibri de gènere en els llocs de presa de decisions i la integració de la dimensió de gènere en el contingut i la docència de la investigació.

La jornada està dirigida a líders en ciència i innovació, investigadors, investigadores i professionals, per a la preparació i col·laboració, co-creació i coproducció de la igualtat de gènere en R&I.

Programa: Programa 2n ACT International Synergy Conference