Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

UE: Webinari - Presentació del 4t Programa de Salut 'EU4Health 2021-2027'

Inici:
22/01/2021 - 10:00
Fi:
22/01/2021 - 12:00
Lloc:
Organitzador
Comissió Europea
Web:

El proper 22 de gener de 10h a 12h, la Comissió Europea organitza un webinari en el que presentarà el nou programa de salut EU4Health 2021-2027.

Durant el webinari es presentaran els objectius del programa, les possibles accions i oportunitats de finançament.

Els i les participants podran aportar informació sobre els problemes sanitaris més actuals de la UE i com fer-ne front.

El seminari web està obert a totes les persones interessades i les sessions plenàries es transmitiran en directe.

Podeu descarregar-vos l'agenda de la jornada al següent enllaç.

Investiga

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Necessàries

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Preferències

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Analytics

Marketing

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.