Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Investiga

Laboratori de Bioquímica Computacional: Disseny Racional de Nous Enzims (CompBioLab)

Codi del grup:
GRCT0100
Nom del grup:
Àmbit:
Experimental
Investigador/s principal/s:
Doctora  SILVIA OSUNA OLIVERAS  ¸  Doctor  FERRAN FEIXAS GERONES
Correu:
silvia.osuna@udg.edu / ferran.feixas@udg.edu
Plana web:
Població:
  17003 Girona

Membres del grup

Per modificar o rectificar les dades,
poseu-vos en contacte amb l'OITT: recercaoitt@udg.edu

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.