Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Investiga

Recerca col·laborativa

Què necessites per desenvolupar la tecnologia?

• La Universitat de Girona disposa d’unes infraestructures equipades amb instrumentals, materials i maquinàries específiques a cada àrea de coneixement. Aquestes poden donar suport a la recerca col·laborativa entre les empreses que componen el teixit industrial de l’ entorn y els grups d‘investigació de la UdG.
  • La Universitat de Girona disposa de més de 1.000 investigadors altament qualificats i amb capacitat per fer recerca en diverses àrees de coneixement. Aquests poden donar suport a les empreses de l’entorn per desenvolupar productes, eines i materials innovadors per ser comercialitzats.

Com treballem

La Universitat de Girona incorpora una àmplia oferta tecnològica que consta de potents infraestructures i tècnics altament especialitzats. Aquesta oferta tecnològica s'estructura en centres de recerca i transferència que es troben distribuïts entre les diverses facultats i el PCiT de la UdG. De tots ells en destaquem aquells que realitzen més transferència i formen part de la Xarxa TECNIO.

Col·laborem en la teva R+D+i

Contacte amb nosaltres a través de valoritzacio@udg.edu o bé truqueu-nos al tel. 972 41 89 65 i us posarem en contacte amb el grup de recerca/investigador que s’adequa a les vostres necessitats.

La Xarxa TECNIO, promoguda per ACC1Ó, l'agència de suport a la innovació i la internacionalització de la Generalitat, està formada per agents experts en transferència amb capacitat per prestar serveis d'innovació tecnològica a les empreses de Catalunya.

La Universitat de Girona té adscrits a aquesta xarxa d'excel·lència 4 grups de recerca i la pròpia Unitat de Valorització com a facilitadora TECNIO.

Coneix els diferents Grups de Recerca de la Universitat en els següents enllaços:

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Unviersitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Necessàries

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Preferències

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Analytics

Marketing

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.