Investiga

AGAUR: INDOVIG 2020 Ajuts a projectes

L’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) llança la convocatòria d’ajuts per a projectes d'innovació per a la millora de la qualitat docent en matèria de violència de gènere 2020 (INDOVIG 2020).

La finalitat d’aquests ajuts és promoure la innovació en estratègies, metodologies i recursos didàctics per mitjà del foment d’aprenentatges en metodologies docents actives, la implementació de nous currículums en competències globals digitals i l’ús de pedagogies innovadores en línia per a l'activitat acadèmica, l’aprenentatge-servei o l’acció tutorial, entre d’altres. Els projectes han de promoure la cooperació acadèmica i difondre les experiències i bones pràctiques innovadores a la comunitat acadèmica i a la societat en general.

Requisits

• Podran ser beneficiaris d’aquests ajuts les universitats del sistema universitari de Catalunya i els centres de recerca CERCA de Catalunya, que tinguin com a activitat principal la recerca.
  • La persona responsable del projecte haurà d’estar vinculada a la institució durant, com a mínim, tot el període d’execució del projecte.
  • Els membres dels equips formats per desenvolupar els projectes només podran formar part d’un projecte i, per tant, només podran constar en una sol·licitud.

Termini d’execució

El termini d’execució dels projectes és de dotze mesos, a comptar des de la publicació al tauler electrònic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya de la resolució definitiva de concessió dels ajuts.

Presentació de sol·licituds

L'imprès de sol·licitud normalitzat consta d'un formulari i d’un annex.

El Formulari haurà d’incloure la informació següent:

• Dades i signatura de la persona representant legal de la institució que presenta el projecte.
  • Dades de la persona responsable del projecte.
  • Institució sol·licitant (perceptora de l’ajut).
  • Títol i breu resum del projecte.
  • Àrees de coneixement implicades.
  • Import sol·licitat.

L’ Annex amb una breu memòria descriptiva del projecte, es farà a partir d’un document normalitzat amb la descripció del projecte. Tots els punts que es descriguin a l’annex hauran d’estar directament relacionats amb les necessitats que s’esmenten a la convocatòria.

Aquesta memòria descriptiva ha d’incloure els apartats següents:

• Qualitat i originalitat del projecte.
  • Viabilitat i metodologia.
  • Capacitat transformadora.

En la descripció del projecte s’haurà de respectar el nombre màxim de pàgines establert a l’annex normalitzat per a cada apartat.

Termini de presentació de sol·licituds: Fins el 18 de febrer de 2021 a les 14 hores

Termini intern: Fins el 15 de febrer de 2021 a les 9 hores

Dotació:

• L’import màxim a percebre és de 9.000 € per projecte

Consulteu l'aprovació de les bases, la convocatòria i les FAQ's la a la plana web de l’AGAUR

Via de contacte: ealonsoa@gencat.cat

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Recerca (recercaoitt@udg.edu).