Investiga

Proyectos de Desarrollo Tecnológico en Salut 2021

S’han publicat els “Proyectos de Desarrollo Tecnológico en Salut” edició 2021 dintre la convocatòria del ISCIII. Projectes de desenvolupament basats en experiencies preliminars ja contrastades en l'ámbit de la Salut.

• Termini de la convocatòria del 09/02/21 al 02/03/21.
  • Projectes aplicats impulsant la seva fase de desenvolupament, l'objectiu sigui promoure la innovació en els centres assistencials del SNS, així com la generació de beneficis per a la comunitat, permetent al mateix temps establir aliances entre entitats d'investigació i empreses del sector farmacèutic, biotecnològic i de tecnologies mèdiques i sanitàries.
  • Tindran una durada de dos anys.
  • Serà obligatòria la vinculació del projecte amb empreses o altres entitats públiques o privades interessades en el desenvolupament i els resultats d'aquests.
  • No es finançaran despeses per a la contractació de personal.
  • Requisits de l'investigador principal
    • Tenir dedicació única al projecte.
    • Tenir vinculació mitjançant relació funcionarial, estatutària o laboral.
  • Conceptes subvencionables
    • Despeses d’execució
    • Viatges
  • Avaluació
    • Equip investigació (35 punts)
    • Valoració del projecte (65 punts)
  • IMPORTANT: Només es finançarà un projecte per institució. Degut aquest fet us demanem que ens aviseu de la vostra intenció de presentar-lo abans del 20/01/2021. En cas que hi hagi més d'un projecte es realitzarà un procés de selecció per escollir un dels projectes.

Més Informació a: https://www.isciii.es/QueHacemos/Financiacion/Solicitudes/Paginas/default.aspx

Contacte OITT: valoritzacio@udg.edu