Investiga

Programa Cancer Innova

La Fundación Kaertor, la Fundación Científica de la Asociación Española Contra el Cáncer, la Axencia Galega de Innovación (GAIN) y la Compañía farmacéutica Janssen/Johnson & Johnson han unit les seves forces per a la creació d'aquest programa, la primera iniciativa en el marc de la nova Business Factory Medicines de Galicia.

L'objecte de la convocatòria és afegir valor a la recerca biomèdica des del Programa Càncer Innova en el Marc d'una Business Factory Medicines per a la seva aplicació inclusiva.
Els socis involucrats en aquest projecte volen contribuir d'aquesta manera a la descoberta de fàrmacs per al càncer, donant suport a la millor ciència biomèdica sobre els mecanismes de la malaltia.
Per a això, la metodologia Kærtor s'aplica ciència disruptiva a la descoberta de fàrmacs disminuint el seu risc i cobrint el buit cap a la seva aplicació industrial.

Ja pots presentar la teca Expressió d'Interès a través del web. Les primeres avaluacions tindran lloc el 21 de desembre i el 31 de gener de 2021 a les 15:00 (hora catalana) respectivament. La convocatòria romandrà oberta al web del Programa Càncer Innova per seguir avaluant els projectes que arribin fora d'aquestes dates d'avaluació.

Bases: https://www.cancerinnova.com/wp-content/uploads/2020/12/CANCER_basesconvocatoria.pdf

Més Info: https://www.cancerinnova.com/conocenos/