Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Investiga

Portal de recerca de les universitats catalanes

El Portal de Recerca de les Universitats de Catalunya (PRC) centralitza informació exhaustiva sobre investigadors, publicacions, grups i projectes del sistema català de recerca. Es preveu que aquest nou espai aporti beneficis en termes d’increment d’accés i visibilitat del treball dels investigadors; millora dels processos de gestió unificada de les dades de la recerca per a les universitats; i projecció de la potencialitat del conjunt del sistema català de recerca.

Més informació

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Unviersitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Necessàries

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Preferències

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Analytics

Marketing

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.