Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Investiga

Ajuts a l'empresa

Des de la Universitat de Girona podem col·laborar en diferents projectes, ja sigui aportant recerca en el projecte, o bé aportant investigadors a l’empresa. Per la realització d’aquests projectes existeixen diferents ajuts que poden finançar l'actuació. Des de l'Oficina d'Investigació i Transferència Tecnològica  (OITT), us informem i assessorem sobre els ajuts que es poden adequar a les vostres necessitats.

Quins ajuts necessites?

• Ajuts a projectes de recerca col·laboratius (empresa-universitat)
  • Ajuts a la incorporació de personal investigador
  • Ajuts adreçats a la incorporació d'investigadors a l'empresa

Impulsa la recerca

Si disposes d'un projecte de recerca i requereixes d'ajuts col·laboratius i/o investigadors especialitzats, contacta amb nosaltres a través de valoritzacio@udg.edu o bé truca'ns al 972 41 89 65 i t'assessorarem sobre la millor opció.

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Necessàries

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Preferències

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Analytics

Marketing

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.