Investiga

AECC - Investigador 2021 – Ajuts a la incorporació postdoctoral (sènior)

La Fundació Científica Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC), obre la convocatòria d’ajuts d’incorporació a investigadors postdoctorals.

L’objectiu d’aquesta convocatòria és la concessió d'ajuts a investigadors amb una formació postdoctoral prèvia per al desenvolupament d'un projecte de recerca en càncer en un centre espanyol per donar suport a aquests investigadors en la seva carrera científica cap a la creació de les seves pròpies línies de recerca.

Requisits

Títol de doctor (amb una antiguitat mínima de 4 anys)

Només es podrà presentar una proposta per a la present convocatòria. Es descartaran les sol·licituds presentades d’un mateix projecte per a diferents convocatòries.

El grup receptor ha de tenir mínim un projecte de caràcter nacional o internacional amb finançament obtingut en convocatòria pública.

No es podrà presentar com a director del projecte si ja figura com a tal en un ajut viu de la FCAECC, adjudicat en convocatòries anteriors (AIO, Postdoctoral, Investigador, Clínico Junior, Clinico Senior)

Cada director podrà avalar únicament un candidat per aquesta convocatòria.

Dotació i durada

100.000 euros bruts (50.000 anuals) i una durada de 2 anys, prorrogables 2 anys addicionals.

Contingut de la sol·licitud

Les sol·licituds s’hauran de presentar en anglès i en format pdf, i caldrà aportar la següent documentació:

• CVA del candidat (model FECYT/MINECO, max. 4 fulls) generat amb l’editor Editor FECYT
  • Original escanejat del títol de doctor. O bé el justificant de dipòsit de la tesi
  • Original escanejat del DNI per les dues cares
  • CVA del Director (model FECYT/MCIU, max. 4 fulls) generat amb l’editor Editor FECYT
  • Memòria científica (segons plantilla AECC que obtindreu quan us registreu)
  • Carta acreditativa d'admissió en el grup de recerca (format PDF)

La presentació de la sol·licitud serà telemàtica https://www.aecc.es/es/areainvestigador/acceso

Terminis

El termini de sol·licitud finalitza el 17 de desembre de 2020 a les 15 hores.

Documentació addicional:

Bases ajuts Investigador 2021

Enllaç ajuts Investigador AECC 2021

Si teniu interès a sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria, us demanem que ens ho comuniqueu al més aviat possible a recercaoitt@udg.edu / 972 41 9609 (Jordi Tubert)