Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
UdG 30 anys
Tancar

Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida (IRQV)

Arantxa Yagoda Arredondo Koriat defensa la seva tesi doctoral

Arantxa Yagoda Arredondo Koriat defensa la seva tesi doctoral “Adversidad y trauma. Una aproximación multidimensional y existencial a los factores psicológicos disfuncionales y adaptativos asociados”, en un acte semipresencial amb videoconferència a la Facultat d'Educació i Psicologia de la Universitat de Girona.

El divendres 1 d'abril de 2022, Arantxa Yagoda Arredondo Koriat va defensar la seva Tesi Doctoral, titulada “Adversidad y trauma. Una aproximación multidimensional y existencial a los factores psicológicos disfuncionales y adaptativos asociados” i dirigida per la Dra. Beatriu Caparrós.

Els membres del tribunal van ser la Dr. Jordi Obiols (Universitat Autònoma de Barcelona), la Dra. Livia Maria Bedin (Universidade Federal do Rio Grande do Sul-Brasil) i la Dra. Sara Malo (Universitat de Girona).