Institut d’Ecologia Aquàtica

Cinc investigadors supervisats per l'IEA reben ajuts postdoctorals Margarita Salas

Tres investigadors adscrits a l'IEA, un a l'ICRA i un a l'UAB, tots ells supervisats per investigadors de l'IEA reben l'Ajut Margarita Salas per fer una estada de 2 anys en un o més centres de recerca estatals o internacionals, abans de tornar al seu centre d’origen.

Tres investigadors que van realitzar i defensar recentment la tesi doctoral a l'Institut d’Ecologia Aquàtica (IEA) (David Cunillera, Elena Hernández i Irene Tornero), un a l'ICRA (Jordi-René Mor) i un a l'UAB, tots ells supervisats per investigadors de l'IEA, han rebut recentment Ajuts Margarita Salas per seguir la seva formació postdoctoral. La convocatòria REQ2021 dels Ajuts Margarita Salas (Subvencions a universitats públiques per la requalificació del sistema universitari espanyol) estava adreçada a investigadors joves que van obtenir el doctorat a partir del 2019, els permetrà fer una estada de 2 anys en un o més centres de recerca estatals o internacionals, abans de tornar al seu centre d’origen.

Més informació sobre la convocatòria:

Resolució de la convocatòria REQ2021:

Enhorabona als cinc beneficiaris!

Tesis doctorals dels quatre beneficiaris de la UdG:

Cunillera-Montcusí, David. 2020. Resilience of aquatic metacommunities. Implications for disturbance impacts and recovery. Universitat de Girona. Supervisors: Dani Boix i Stéphanie Gascón.

Hernández del Amo, Elena. 2019. Origin and fate of nitrite in model ecosystems: case studies in groundwater and constructed wetlands. Universitat de Girona. Supervisors: Lluís Bañeras i Frederic Gich.

Mor Roy, Jordi-René. 2019. Flow alteration and wastewater inputs effects on freshwater communities in Mediterranean rivers. Universitat de Girona. Supervisors: Sergi Sabater i Isabel Muñoz.

Tornero Pinilla, Irene. 2020. Metacommunities and biodiversity patterns in Mediterranean temporary ponds: the role of pond size, network connectivity and dispersal mode. Universitat de Girona. Supervisors: Dani Boix i Stéphanie Gascón.