Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Afectacions per centres i serveis

Informació sobre els canvis en l'activitat presencial

Centres

La informació de canvis en l'activitat presencial als centres s’ha traslladat a la intranet per a ser més operatius i arribar més ràpidament als usuaris.

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.