Grup de Recerca en Noves Dianes Terapèutiques

Dia Mundial contra el càncer de mama

Targetslab continua la seva lluita contra el càncer de mama, especialment contra el Triple Negatiu

Els investigadors del nostre equip de recerca continuen treballant en un estudi amb pacients afectades de càncer de mama triple negatiu, que han estat diagnosticades a  l’Hospital Dr. Josep Trueta de Girona. L'Objectiu de l'estudi és determinar diferents subtipus de càncer de mama triple negatiu, en funció dels biomarcadors identificats en les pacients, amb la finalitat de poder dissenyar tractaments específics en funció d’aquests subtipus identificats de la malaltia.

L'equip que porta a terme la recerca te previst ampliar la mida de la mostra tumoral, és a dir, incorporar més pacients a l'estudi, treballant en col.laboració  amb altres hospitals.

Avui dia 19 d'octubre, dia mundial contra el càncer de mama és important recordar, un cop més,  la importància de la prevenció i dels hàbits saludables. Targetslab vol aprofitar la jornada d'avui per agrair un cop més, el suport d'entitats i institucions que col.laboren amb nosaltres recolzant econòmicament la nostra recerca.