Grup de Recerca en Noves Dianes Terapèutiques

Marc Rabionet, Premi Extraordinari de Doctorat a la UdG

L’investigador de Targetslab-GREP ha aconseguit el Premi Extraordinari de doctorat en Biologia Molecular, Biomedicina i Salut per la seva Tesi Doctoral.

Aquesta pròxima tardor i coincidint amb l’inici del curs a l’Escola de Doctorat de la Universitat de Girona, l’investigador de Targetslab-GREP, Marc Rabionet rebrà el reconeixement públic que acompanya al guardó. El Premi Extraordinari que se li ha concedit és per la recerca duta a terme amb la seva Tesi Doctoral: “Design and fabrication of three-dimensional scaffolds for breast cancer stem cell expansion and molecular characterization”, dirigida pel Dr. Joaquim de Ciurana Gay i per la Dra. Teresa Puig Miquel.