Grup de Recerca en Noves Dianes Terapèutiques

El 4 de febrer es celebra, cada any, el Dia Mundial contra el càncer amb l’objectiu de fomentar la sensibilització contra aquesta malaltia, així com promoure hàbits de salut que l’ajudin a prevenir.
Malgrat que la pandèmia per Coranovirus fa dos anys que protagonitza la informació dedicada a Salut als mitjans de comunicació, el càncer continua essent una de les principals causes de mortalitat al món.

A TARGETSLAB-oncologia continuem treballant, esforçant-nos per trobar fàrmacs amb menys efectes secundaris dels actuals, que permetin erradicar o cronificar aquesta malaltia. La nostra recerca està focalitzada en el càncer de pulmó i en el càncer de mama. Si us passegeu pel nostre web podreu llegir-ne alguns dels resultats.

Per aquesta tarda (18:30h) l’Oncolliga de Girona, entitat col·laboradora de Targetslab-oncologia, ha programat una Conferència -col·loqui SOBRE ginecologia oncològica a l’Hotel Carlemany de Girona. L’acte es podrà seguir també en streaming pel canal de Youtube de la Fundació Oncolliga Girona.

Podeu trobar més informació aquí

Girona, 4 de febrer de 2022.