Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Liberi. Recerca en infància, joventut i comunitat

Ja està disponible en línia la presentació de la  Guia per a la prevenció, detecció i acompanyament d'adolescents i joves en situació de soledat per part de Pere Soler, Edgar Iglesias i Berta Espona, autors de la guia i investigadors de Liberi. La presentació, es va donar en la primera part de la jornada organitzada per DIXIT Girona Centre de Documentació Marià Casadevall "Joves i soledat no desitjada".

Els autors van oferir un breu marc teòric sobre soledat percebuda, factors de risc i de protecció, i la importància de la comunitat per a prevenir el problema, entre altres. També van exposar les recomanacions que conté aquesta guia adreçada a professionals de l'àmbit de joventut.

Pots accedir a la sessió en el següent enllaç.