Grup de Recerca en Estadística, Econometria i Salut (GRECS)

Primer Seminari Recerca GRECS (presencial i virtual) curs 2021-2022

13-10-2021. Xavier Perafita impartirà el primer seminari de recerca del GRECS, curs 2021-2022 'Clusterització municipal en base els eixos de desigualtats en la demarcació de Girona'. El seminari, presencial i virtual, s'impartirà a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Girona.

Títol: Clusterització municipal en base els eixos de desigualtats en la demarcació de Girona.

Ponent: Xavier Perafita

Descripció: Realització de la divisió municipal de la demarcació de Girona tenint en compte els diferents eixos de desigualtat. Per obtenir el millor clúster s'han comparat més de 10 algoritmes de clusterització juntament amb múltiples datasets d’informació municipal per detectar quina agrupació resultava ser més consistent. La consistència s'ha realitzat a través d'una comprovació visual així com un anàlisis de cada conjunt de clústers. La finalitat d'aquesta clusterització és la representativitat territorial dins d'una mostra d'una cohort electrònica.

Dia i hora: Dimecres dia 13 d'octubre a les 14:00h.

Lloc: aula 27 de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials.