Grup de Recerca en Ciència Política

Nova tesi doctoral a l'Àrea de Ciència Política sobre vulnerabilitat i exclusió energètica

El 5 de setembre de 2022 es va fer la defensa pública de la tesi amb títol "Vivir a oscuras: la construcción analítica de la exclusión energética como problema de política pública"

El 5 de setembre de 2022, la investigadora Anaïs Varo va defensar la seva tesi doctoral "Vivir a oscuras: la construcción analítica de la exclusión energética como problema de política pública", dirigida pel Dr. Salvador Martí i Puig.

La seva recerca doctoral ha analitzat, des d'una metodologia multimètode, la caracterització de la vulnerabilitat energètica a l'Estat Espanyol i a Catalunya, i l'abordatge i procés de construcció de les situacions d'exclusió energètica com a problema de política a partir de l'anàlisi qualitatiu de tres barris concrets de Catalunya.

El tribunal en l'acte de defensa de la tesi va estar conformat pel Dr. Ricard Gomà (Universitat Autònoma de Barcelona), el Dr. Leandro Minuchin (Universitat de Manchester) i la Dra. Gemma Ubasart (Universitat de Girona).