Arquitectura i territori

Exposició "El Universo curvo de Samuel Flores Flores". CCE Montevideo, Uruguai. Maig-Setembre 2021.

El Universo curvo de Samuel Flores, Centro de Cooperación Española Montevideo, Uruguai. Del 25 de març fins al 1 de setembre de 2021. És part d'una recerca desenvolupa pel Instituto de Historia de la Facultad de Arquitectura, Diseño y Urbanismo de la Universidad de la República.

Contribució al catáleg amb el capítol: "Arquitectura mediterránea. La difusión internacional de un mito / Mediterranean Architecture. The international dissemination of a myth" per M. García Vergara i A. Pizza.

Visita virtual de l'exposició:

Exposició Samuel Flores Flores