Facultat de Turisme

El TFG de l'estudiant de PiRP, M. Corbalan s'aplica a les eleccions municipals amb èxit

Maria Corbalán va fer un pla de comunicació per a la campanya de les municipals per a un partit d'un poble de poc més de 6.000 habitants.

Una bona part del TFG del curs 2022-23 realitzat per l’estudiant de Publicitat i Relacions Públiques, Maria Corbalán  s’aplica a les eleccions d'un municipi amb excel·lents resultats.

El treball de final de Grau de Maria Corbalán va ser un pla de comunicació per a les eleccions municipals per una de les formacions polítiques que presentaven candidatura. El grup municipal, que ja formava part del consistori, va col·laborar en el treball, avenint-se que una militant simulés el rol de possible candidata a l’alcaldia, per tal de fer un disseny realista del pla de comunicació. Així, es com es va fer el pla de comunicació per a la campanya per les municipals de 2023 per aquesta formació política. Es va dissenyar una identitat gràfica, en van planificar accions i fins i tot es van editar documents informatius de propaganda electoral que s’haurien distribuït tant per les xarxes socials, com a través de canals analògics.

A la realitat d’aquests comicis del 28M, s’han aplicat alguns elements del TFG però sobre tot han servit a Maria Corbalán per treballar “de veritat” en elements comunicatius, que ja s’havien assajat pel TFG, com ara un butlletí. La formació política sobre la qual es va fer el TFG ha doblat el número de regidors que tenia fins ara.

El TFG de Maria Corbalán, dirigit per la Dra. Sílvia espinosa-Mirabet, va rebre la qualificació d’excel·lent.