Facultat de Turisme

Alumnes de 2n de PiRP fan espots per a la coordinadora d'entitats solidàries de comarques gironines

Vuit grups de alimnes de la Facultat de Tuirsme, estudiants de l'assignatura Tècniques de producció audiovisual II han creat i realitzat espots publicitaris per a la promoció de diverses entitats o activitats de la Coordinadora. Alumnes de 2n de PiRP fan espots per a la coordinadora d'entitats solidàries de les comarques gironines

L’Assignatura de Tècniques de producció audiovisual II de la ha estat protagonista de l'elaboració d'espots publicitaris per part dels alumnes de segon curs de Publicitat i Relacions Públiques. La finalitat d'aquests espots és promocionar diverses entitats o activitats de la Coordinadora d'ONG Solidàries de les comarques gironines i l'Alt Maresme, que treballen en diferents vessants de les desigualtats Nord-Sud.

Durant el segon quadrimestre, vuit grups d'alumnes han creat les idees originals per als espots i han realitzat tots els processos de pre-producció, producció i post-producció per a la seva elaboració. Els resultats de tot aquest procés seran vuit espots publicitaris de trenta segons cada un, que seran utilitzats per la Coordinadora per a la seva pròpia promoció.

D'aquesta manera, els alumnes de segon curs ja disposaran d'un espot publicitari per al seu “book” i la Coordinadora d'ONG Solidàries podrà utilitzar aquestes creacions per promocionar les seves entitats solidàries en diferents vessants, com la cooperació al desenvolupament, la cultura de pau, els drets humans, l'educació per a una ciutadania crítica i la comunicació per a la transformació, la igualtat de gènere, la immigració i la interculturalitat.