Facultat de Turisme

Gisela Casanovas, Global Social Media Manager a Too Good To Go, imparteix una conferència a la UdG

La sessió, a càrrec de la senyora Gisela Casanovas, s’emmarca dins el cicle de conferències que organitza la Facultat de Turisme “Entre Subjectes & Atributs” edició 2022-23.

El dijous 27 d’abril, la senyora Gisela Casanovas, Global Social Media Manager a Too Good To Go i graduada en Publicitat i Relacions Públiques a la Universitat de Girona (promoció 2015-2019), ha impartit una conferència en modalitat presencial a l’estudiantat de l’assignatura Identitat Digital i Desenvolupament d’Entorns Virtuals, de 2n curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques.

La conferència, titulada “El rol del Global Social Media Manager: fases dels projectes de comunicació digital", ha servit per explicar la rellevància d’evitar el malbaratament alimentari i les accions de comunicació digital i a xarxes socials desenvolupades a Too Good To Go https://www.toogoodtogo.com/es .

Seguidament, la ponent ha exposat algunes de les dinàmiques que segueixen per crear i coordinar el contingut a les xarxes socials, de tal manera que les publicacions permetin inspirar, conscienciar a les audiències sobre la necessitat d’evitar el malbaratament alimentari i, d’aquesta manera, posar en valor el rol de l’empresa i el seu posicionament en la lluita contra el canvi climàtic.

Per exemple, “s'estima que llençar un plàtan equival a desaprofitar l'aigua de 10 minuts d'una dutxa”. Aquesta i altres comparacions són les que s’empren per ajudar a les audiències a entendre que malbaratar aliments és contribuir al canvi climàtic.

Paral·lelament, durant la sessió també ha comentat alguna de les accions publicitàries desenvolupades i el seu impacte.

Així doncs, la conferència ha permès que les persones assistents puguin entendre el rol de la figura professional Global Social Media Manager i puguin conèixer algunes de les dinàmiques que segueixen en la creació de continguts, especialment a xarxes socials.

Durant el desenvolupament de la sessió les persones assistents han pogut intervenir i plantejar dubtes a la ponent, fet que ha permès intercanviar visions i enriquir el debat relacionat amb la temàtica.

Aquesta conferència pretén acostar un cas destacat relacionat amb la comunicació digital a l'estudiantat de la Facultat de Turisme i, al mateix temps, oferir sessions innovadores i de qualitat per a les persones assistents.

Aquesta és una de les diverses activitats emmarcades dins del Cicle de Conferències “Entre Subjectes & Atributs”, que cada any reuneix a més de 30 ponents d’àmbit nacional i internacional en diverses conferències. www.udg.edu/entresubjectes

Entre Subjectes & Atributs” és una iniciativa, organitzada per la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona, que pretén mostrar a l’estudiantat casos reals, rellevants i amb impacte relacionats amb els àmbits de la comunicació, el turisme, la publicitat, el disseny, el màrqueting i el sector audiovisual.

Més detalls d’aquesta activitat:

Gravacions de les sessions “Entre Subjectes 22-23”

Per a més informació sobre el cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs”:
www.udg.edu/entresubjectes

Organitzador: