Facultat de Turisme

JA Moreno, director de videoclips establert a Los Angeles, imparteix una conferència a la UdG

La sessió, a càrrec del senyor JA Moreno, s’emmarca dins el cicle de conferències que organitza la Facultat de Turisme “Entre Subjectes & Atributs” edició 2022-23.

El dilluns 24 d’abril, el senyor JA Moreno, director de videoclips , ha impartit una conferència en modalitat presencial a l’estudiantat de l’assignatura Taller de vídeo, de 4t curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques, impartida per la docent Aida Fuentes.

La conferència, titulada "Direcció de videoclips: explicació de projectes internacionals destacats", ha servit per mostrar als estudiants aspectes essencials relacionats amb el rodatge de peces audiovisuals.

Addicionalment, en aquesta sessió també ha assistit, en modalitat online, el Sr. Andrea Roma, productor musical.

En aquesta primera part de la sessió, el senyor Andrea Roma ha plantejat a l'estudiants d’aquesta assignatura la proposta de rodatge del videoclip d’una peça musical, activitat que per els hi servirà com a projecte final de l’assignatura.

Cal comentar que durant la seva trajectòria, el senyor JA Moreno  https://jamoreno.tv/ ha rodat videoclips per a artistes de talla internacional com per exemple Sting, Steve Aoki o Paris Hilton, així com també ha fotografiat models per a publicacions reconegudes internacionalment. Al mateix temps, ha estat guardonat amb diversos premis del món audiovisual i de la publicitat.

Així doncs, la sessió ha permès, explicar les fases en les creacions de videoclips i posar en valor la rellevància del videoclip com a element de promoció de les peces musicals.

Durant el desenvolupament de la sessió les persones assistents han pogut intervenir i preguntar dubtes als ponents, fet que ha permès intercanviar visions i enriquir el debat relacionat amb la temàtica.

Aquesta conferència, emmarcada en un context internacional, pretén acostar casos destacats del panorama mundial a l'estudiantat de la Facultat de Turisme i, al mateix temps, oferir sessions innovadores i de qualitat per a les persones assistents.

Aquesta és una de les diverses activitats emmarcades dins del Cicle de Conferències “Entre Subjectes & Atributs”, que cada any reuneix a més de 30 ponents d’àmbit nacional i internacional en diverses conferències. www.udg.edu/entresubjectes

Entre Subjectes & Atributs” és una iniciativa, organitzada per la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona, que pretén mostrar a l’estudiantat casos reals, rellevants i amb impacte relacionats amb els àmbits de la comunicació, el turisme, la publicitat, el disseny, el màrqueting i el sector audiovisual.

Més detalls d’aquesta activitat:

Gravacions de les sessions “Entre Subjectes 22-23”

Per a més informació sobre el cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs”:
www.udg.edu/entresubjectes

Organitzador: