Facultat de Turisme

Belén Pueyo (Belena Gaynor) creadora de contingut sigital d’Operación Triunfo, a la UdG.

La conferència, a càrrec de la senyora Belén Pueyo, responsable de continguts digitals d’Operación Triunfo (OT) i creadora de continguts digitals, va tenir lloc el dimecres 15 de febrer a la Facultat de Turisme.

El dimecres 15 de febrer, la senyora Belén Pueyo, responsable de continguts digitals d’Operación Triunfo (OT), va impartir una conferència en modalitat híbrida sobre tendències en comunicació digital i bones pràctiques, així com pautes per crear contingut a TikTok, una xarxa social en auge. En addició, durant la seva explicació va mostrar diverses tipologies de branded content i va plantejar un repte a l'estudiant assistent.

La sessió, emmarcada dins l’assignatura Taller Transmèdia, de 4t curs del grau en Publicitat i Relacions Públiques, ha permès que les persones assistents puguin conèixer l’impacte de diverses accions digitals plantejades a xarxes i els diversos mecanismes que intervenen en la difusió del contingut digital. Al mateix temps, també s’han presentat casos d’èxit de col·laboracions entre marques i persones creadores de contingut online.

Aquesta és una de les diverses activitats emmarcades dins del Cicle de Conferències “Entre Subjectes & Atributs”, que cada any reuneix a més de 30 ponents d’àmbit nacional i internacional en diverses conferències. www.udg.edu/entresubjectes

Entre Subjectes & Atributs” és una iniciativa, organitzada per la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona, que pretén mostrar a l’estudiantat casos reals, rellevants i amb impacte relacionats amb els àmbits de la comunicació, el turisme, la publicitat, el disseny, el màrqueting i el sector audiovisual.

Més detalls d’aquesta activitat:

Entrevista a la ponent:

Per a més informació sobre el cicle de conferències “Entre Subjectes & Atributs”:

www.udg.edu/entresubjectes

Organitzador: