Facultat de Turisme

La Facultat de Turisme va acollir la trobada LTTA del projecte europeu Cultsense.

Durant la setmana del 20 al 24 de febrer es van fer una sèrie d’activitats amb l’objectiu de conèixer de prop elements que connecten la cultura al territori català. L'organització va ser assumida per l'equip de la Facultat de Turisme de la UdG, la qual forma part del projecte Cultsense.

Durant la trobada, que va estar organitzada per la Facultat de Turisme, que és membre del projecte Cultsense, es van fer reunions de treball per preparar l'etapa final del projecte, ja que es troba en el darrer any d'execució.

A més, al llarg d'aquests cinc dies els participants també van visitar llocs emblemàtics i van viure experiències diverses en localitats com Montserrat, Hostalric, Olot i Salt. Van poder constatar com es gestiona un Monestir com el de Montserrat, van fer un taller d'arròs al Domus Sent Soví d’Hostalric, van assistir a un assaig dels  castellers Els Marrecs de Salt i van visitar Olot i al grup RCR arquitectes. Tot això intercalat amb les corresponents sessions de treball.

Són membres  del Projecte Cultsense les universitats: NOVIA (Finlàndia); Lucian Blaga de Sibiu (Romania); Instituto Politécnico Viana do Castelo (Portugal) i Erasmus de Rotterdam (Països Baixos), juntament amb la Universitat de Girona.