Facultat de Turisme

La Facultat de Turisme estrena, aquest curs, dos Dobles Graus

La Facultat amplia la seva oferta d’estudis oferint un Doble Grau en Publicitat i Relacions Públiques i Turisme, i un Doble Grau en Turisme, Geografia, Territori i Medi Ambient.El creixement de la Facultat de Turisme  en ampliar la seva oferta formativa amb dos dobles graus  és una estratègia que possibilita que l’estudiantat pugui combinar continguts de carreres que tenen punts en comú sumant competències de cadascuna de les especialitats i ampliant, en conseqüència, el ventall de sortides professionals.

Aquests dobles graus, que es van presentar a les Jornades de Portes Obertes que van tenir lloc al mes de maig d’enguany, han tingut una resposta encoratjadora, sobre tot en el Doble Grau en Publicitat i Relacions Públiques i Turisme que va exhaurir les places ofertades ràpidament amb una nota de tall alta.

Aquests nous estudiants se sumen a l’entrada d’alumnat de primer curs, de tal manera que aquest curs 2022-2023 la facultat ha incorporat més de 180 persones noves.

En ambdós Dobles Graus, l’estudiantat segueix assignatures tant de matí com de tarda dels tres Graus que han donat lloc a aquests dobles graus i el nivell de satisfacció expressat per l’estudiantat, quan fa quasi dos mesos que ha començat les classes, és molt satisfactori.

La Facultat de Turisme té a dia d’avui una oferta formativa integrada pel següents estudis:

• Grau en Publicitat i Relacions Públiques
  • Grau en Turisme
  • Doble grau en Publicitat i Relacions Públiques / Turisme
  • Doble Grau en Turisme / Geografia, Territori i Medi Ambient
  • Màster en Direcció i Planificació del Turisme
  • Màster en Turisme Cultural
  • Màster Interuniversitari en Gestió del Turisme- Erasmus Mundus (EMTM).