Facultat de Turisme

Més de 150 persones visiten la Facultat en la Jornada de portes obertes adreçada a les famílies

La Facultat de Turisme obre les portes dels seus Graus en Publicitat i Relacions Públiques i en Turisme i presenta la seva nova oferta de dobles Graus

La Jornada de Portes Obertes adreçada a les famílies va saldar-se a la nostra Facultat amb 3 xerrades explicatives on  més de 150 persones van escoltar la informació transmesa pel Degà, Joaquim Majó. El Degà va explicar l'oferta acadèmica dels Graus en Publicitat i Relacions Públiques i en Turisme, i va aprofitar per presentar a la societat els dos dobles Graus que la Facultat endegarà aquest proper curs; això és un doble Grau en Publicitat i Relacions /Turisme i un doble Grau en Turisme/Geografia, Terrori i Medi Ambient.

En les xerrades va  comptar amb el suport del Coordinador d’estudis de Publicitat i Relacions Públiques, Manel Alcalà i de la Cap de la secretaria acadèmica de la Facultat, Neus Figueras. Posteriorment a les explicacions i al torn de preguntes, els assistents van rebre una visita guiada per les instal·lacions de la Facultat, mercès a la col·laboració de dues becàries vinculades als dos àmbits de coneixement, la Maria Corbalán de Publicitat i Relacions Públiques i l’Alba Roger de Turisme.

L’interès que desperta l’oferta de Graus de la Facultat, especialment el de Publicitat i Relacions Públiques, entre els futurs estudiants va quedar recollit en les imatges que els estudiants de La Productora van enregistrar per difondre a través de les xarxes socials de la Facultat de Turisme en aquesta especial jornada.