Facultat de Medicina

La rosa 10/10, pel millor Sant Jordi i Santa Jordina que recordareu!

Els estudiants de 5è de Medicina de la Universitat de Girona, amb motiu de la Diada de Sant Jordi vendran roses, punts de llibre dissenyats per ells i algun que altre llibre de 2a mà per sufragar el viatge de final de grau el proper mes de febrer de 2023

Si els voleu ajudar, ofereixen 3 possibilitats:

Podeu reservar les vostres roses des de ja a través del link de la seva pàgina web i les aneu a recollir a qualsevol de les parades

- Per a PAS i professorat de la Facultat de Medicina i d'Infermeria, trobareu una parada divendres 22 d'abril per entregar les roses reservades a través del web:📍A Campus Centre de 17-19h per a reserves prèvies.

- Si preferiu comprar-les el mateix dia, feu-los una visita a les parades de La Copa (n.3) i accés a l'Hospital Josep Trueta de Girona