Facultat de Medicina

El degà de la Facultat de Medicina de la UdG participa a la 79a Assamblea de la CNDFME

La Universitat de les Illes Balears va acollir la 79a assemblea general anual de la Conferència Nacional de Degans de les Facultats de Medicina Espanyoles

El Dr. San, com a Degà de la Facultad de Medicina de la Universitat de Girona (UdG), va assistir a la 79a assemblea general de la Conferència Nacional de Degans de les Facultats de Medicina Espanyoles (CNDFME) que va tenir lloc del 31 de març al 2 d'abril a Palma de Mallorca, assemblea que reuneix anualment als degans i vicedegans de les 44 facultats de Medicina d'Espanya.

A l’assemblea es van tractar temes com la necessitat dels professors de les facultats, les proves ACOE d'avaluació de competències dels futurs metges, les acreditacions internacional de les facultat, les proves MIR d'accés a les especialitats i la salut mental dels estudiants de medicina, entre d'altres.