Facultat de Medicina

Formulari per a l'estudi sobre la prevalença de simptomatologia depressiva, ansiosa i de burn-out

Els estudiants de Medicina, Cristina Illán(5è) i David Ramírez (6è) duen a terme un estudi que té com a objectiu esbrinar la prevalença de simptomatologia depressiva, ansiosa i de burn-out entre les persones matriculades al Grau en Medicina i quins factors podrien estar-hi vinculats

Els creadors del projecte us informen de que disposareu d'una versió del formulari en català i castellà i us recomanen que respongueu des d’una tablet o ordinador i que llegiu atentament el consentiment informat, el qual s’adjunta després de seleccionar l'idioma. Tingueu present que la data límit per respondre el formulari és aquest dimecres 18 de maig.

Així mateix volen recordar-vos que una participació massiva per part de les persones matriculades al Grau en Medicina és indispensable perquè els resultats de l’estudi tinguin la màxima validesa externa possible i siguin prou versemblants per conèixer la magnitud de la problemàtica relacionada amb la salut mental al nostre centre. La informació obtinguda d’aquest estudi serà emprada per posar a la vostra disposició els mitjans necessaris per ajudar a preservar el vostre benestar en totes les esferes, sent una condició indispensable tant per desenvolupar els vostres estudis de Grau com per poder vetllar per la salut de la societat que ens envolta quan us gradueu en un futur no tan llunyà. Moltes gràcies per la vostra atenció! Recordem que els vostres contactes davant de qualsevol dubte o consulta relacionada amb aquest estudi són el 66929311 (David Ramírez) i el 638949046 (Cristina Illán).