Facultat de Medicina

MENTORIA pels estudiants de 1r i 2n de Medicina

L'AEMUdG engega l'activitat de mentoria pel curs 2021-2022

L'AEMUdG, Associació d'Estudiants de Medicina de la Universitat de Girona, dilluns dia 9 de novembre varen fer una trobada de benvinguda amb els estudiants "mentors" i els alumnes de primer i segon del grau en medicina.

L'activitat va consistir en una primera part més informativa, en la que es van explicar quins són tots els projectes i activitats que du a terme l'associació, com poden ser per exemple el projecte de salut mental o la representació estudiantil entre d'altres. Un cop finalitzada aquesta sessió informativa es va passar a realitzar una part més pràctica amb un taller formatiu, que va permetre una dinàmica de grup en què es van crear 3 equips que van haver d'interactuar i es van donar les bases per entendre com arribar a ser bons mentors i mentorats. Finalment es va presentar a cada mentora les seves pupil·les, on ja es van conèixer i van tenir la possibilitat de trobar-se i intercanviar algunes paraules i inquietuds.

L'AEMUdG va aconseguir una gran participació per part de tots dos cursos i el seu objectiu més important: impulsar la germanor i l'ajuda entre companys.