Facultat de Medicina

Pla de Salut de Catalunya 2021-2025

El degà de la Facultat de Medicina, en representació de la UdG, convidat a l'acte de presentació d'Orientació del Pla de Salut de Catalunya 2021-25

Aquest matí te lloc al Palau de la Generalitat de Catalunya, l'acte de presentació d'Orientació del Pla de Salut de Catalunya 2012-25 presidit pel Molt Honorable Sr. Pere Aragonès, President de la Generalitat de Catalunya, acte al que ha estat convidat en nom de la Universitat de Girona el degà de la Facultat de Medicina, Dr. Joan San.

El proposit d'aquest projecte que lidera el Departament de Salut és l’elaboració del Pla de salut de Catalunya amb horitzó 2025. El Pla de salut és la formalització de la política del Govern en matèria de salut, i haurà de ser aprovat un cop finalitzada la seva elaboració. Recentment, l’Organització Mundial de la Salut (OMS) ha publicat un extens informe on valora molt positivament aquest instrument  de planificació que Catalunya te des de fa 30 anys i que cal preservar com a eina estratègica que cohesiona el sistema sanitari i ha de ser garant de propostes  per a la millora de la salut de la població.