Facultat de Medicina

"Jo...mai, mai" del 3 al 12 de novembre de 2021

L'AECS, Associació d'Estudiants de Ciències de la Salut engega una campanya per visibilitzar els problemes de salut mental que pateixen els estudiants

Durant 10 dies, al plafó blau del passadís del bar del Campus Centre hi trobareu tota una sèrie de cartells amb diferents missatges que tenen a veure amb experiències reals relacionades amb problemes de salut mental. En aquests missatges els estudiants hi poden posar una xinxeta, identificant d'aquesta manera quin d'aquestes situacions reflecteix la seva situació, el que ha viscut, el que sent. L'objectiu és doble, per una banda visibilitzar una situació real i més habitual del que pot semblar i per l'altre generar en els estudiants un sentiment de suport i de normalitat que no l'estigmatitzi.

Les xinxetes visualment traslladen un missatge clar: totes elles són companyes i companys en la mateixa situació que jo, no estic sol ni és res estrany el que em passa...

Animeu-vos a participar-hi!