Facultat de Medicina

Benvinguda als nous estudiants dimarts 5 d'octubre a la Sala d'Actes de la Facultat

La Benvinguda tindrà lloc a la Sala d'Actes de la Facultat el proper dimarts 5 d'octubre de 2021 de les 15h a les 18:30h

El proper dimarts 5 d'octubre de 2021 tindrà lloc l’acte de Benvinguda per part de la Facultat de Medicina als estudiants de primer curs del grau en medicina de la Universitat de Girona.

Part de l’activitat es desenvoluparà a la Sala d’Actes de la Facultat on tindran lloc des de les 15h amb les presentacions del Degà, Administradora i Cap de la Secretaria Acadèmica de l’Àrea de la Salut, el Coordinador d’Estudis i un representant dels estudiants del grau.

Després d’una petita pausa, a les 16:30h reprendrem l’activitat a la mateixa sala d’actes amb la presentació d’alguns dels Serveis i Associacions de la UdG fins a les 18:30h

Podeu seguir el desenvolupament de la sessió amb el hashtag #BenvingudaFM21 als comptes de Twitter i Instagram @udgmedicina

Us hi esperem!