Facultat d'Infermeria

Accés a estudis de grau

per trasllat d'expedient amb un mínim de 30 crèdits reconeguts

Els estudiants que vulguin sol·licitar Trasllat d’expedient a la Facultat d'Infermeria:

Informació

Requisits

Poder reconèixer 30 crèdits al nou estudi

Número de places:

• Estudiants provinents d'universitats espanyoles   8
  • Estudiants provinents d'universitats estrangeres  1

Període de sol·licituds

Del 15 al 30 d'abril de 2024.

Més informació sobre el trasllat d'expedient i sol·licitud

Adjudicació

En cas que el nombre de sol·licituds d’admissió que hagin superat el requeriment del mínim de 30 crèdits sigui superior al nombre de places disponibles, es procedirà a realitzar una valoració de les sol·licituds d'acord amb els criteris següents:

1. Es valorarà la nota d'admissió o, en el seu defecte, la nota d'accés a la universitat fins a un màxim de 5 punts. La baremació de la Facultat d'Infermeria serà de ponderació de les qualificacions segons el següent barem: A la qualificació més alta (14) s'assignaran 5 punts i la més baixa (5) s'assignaran 0 punts. Si no es presenta aquesta documentació (en el cas d'estudiants estrangers només s'acceptarà la credencial emesa per la UNED per accedir a la universitat), la puntuació en aquest criteri serà de 0 punts.
  2. Es valorarà l'expedient acadèmic d'origen de l'estudiant fins a un màxim de 5 punts. S'aplicarà la fórmula següent: es multiplicaran les qualificacions de les assignatures reconegudes pel seu pes en crèdits i se sumaran els resultats obtinguts. Als crèdits que no tinguin qualificació numèrica (CV, AD, reconeguts, aptes, etc.) se'ls assignarà un 5. De la mateixa manera que el punt anterior, s'atorgarà 5 punts al resultat més alt i anirà baixant en funció del resultat obtingut, fins al darrer resultat que tindrà una puntuació de 0 en aquest apartat.

S'atorgarà la plaça a la qualificació més alta, resultant de sumar el resultat obtingut en els dos punts especificats anteriorment.

L'oferta de places destinada a estudiants procedents d'estudis universitaris oficials espanyols es resoldrà de manera independent a la corresponent a estudiants procedents d'altres sistemes universitaris.

S'assignaran places per un nombre igual al de les places de l'oferta, i els sol·licitants sense plaça assignada quedaran en llista d'espera, en l'ordre establert en el procés de baremació.

Resolució definitiva de les adjudicacions

• Provinents d'estudis nacionals:
  • Provinents d'estudis estrangers:

Normartiva

Preinscripció universitària

A través de la preinscripció universitària “Via 7” mitjançant la nota de tall a l’estudi demanat.

Període de sol·licituds

A l’Oficina d’Accés de la Universitat de Girona (Edifici CIAE). Dates pendents d'actualització.