Facultat d'Infermeria

Acte institucional de presentació de la nova programació acadèmica del Grau d’Infermeria.

El dijous 21 d'abril va tenir lloc la presentació de la nova programació acadèmica del Grau d’Infermeria al Paranimf de la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona

En un acte celebrat al paranimf de la Facultat de Medina de la Universitat de Barcelona, es va presentar l’acord entre el Govern de la Generalitat i les Universitats Catalanes pel que fa a l’increment de les places d'Infermeria per al curs acadèmic 2022-23, que es concreta en 561 de noves, un 25% més de les que compte actualment el sistema universitari català. La Facultat d'Infermeria de la Universitat de Girona n'augmenta 60.

L’acte va comptar, també, amb el parlament de la Dra. Dolors Juvinyà Canal, professora de la Facultat i del Departament d’Infermeria en qualitat de coordinadora del Grup de treball per a la millora en la formació dels estudis de grau en Infermeria, encàrrec realitzat per la Direcció General d’Universitats.