Facultat d'Educació i Psicologia

Alumnat d'Educació Social i Treball Social participen a la International University Week

Durant la setmana del 17 al 21 d'abril tres grups d'estudiants varen participar d'aquesta trobada internacional

Un grup de sis estudiants amb el professor Jose Antonio Langarita van ser a Emden (Alemanya) fent un taller centrat en el suport a les famílies, infància i joventut des dels seus entorns de proximitat.

Un grup de sis estudiants amb el professor Fran Calvó i la professora Alícia Parés van ser a Ceské Budéjovice (República Txeca) fent el taller "Social aspects and stereotypes of drug use and drug dependence".

Un grup de sis estudiants amb el professor Edgar Iglesias van ser a Linz (Àustria) fent el taller "User Participation in Social Work Organizations and Services: Why and How?"