Facultat d'Educació i Psicologia

Sis alumnes de Pedagogia dissenyen el Pla Estratègic Educatiu del municipi de la La Vall d'en Bas

L’Ajuntament de La Vall d’en Bas ha fet confiança a un grup de sis alumnes de Pedagogia de la UdG perquè redactin un pla estratègic educatiu inspirat en els principis d’Educació 360 per al seu municipi. Els alumnes van fer una estada de dues setmanes allotjats a l’Alberg de La Vall d’en Bas per elaborar una diagnosi i, posteriorment, han estat redactant, a partir de diversos processos participatius amb veïns i veïnes del municipi, les propostes que han de resoldre els principals reptes que van identificar. El dia 17 de juny els alumnes faran la defensa del seu TFG davant el tribunal a l’espai Can Trona de La Vall d’en Bas, on es troba ubicada la Càtedra de Renovació Pedagògica de la UdG.