Facultat de Ciències

Fase final del procés d'acreditació del Màster en Ciència i Tecnologia dels Recursos Hídrics

El Màster en Ciència i Tecnologia dels Recursos Hídrics de la Universitat de Girona, que va rebre l’informe favorable per iniciar la seva activitat a l’abril del 2018, està treballant per a obtenir l’acreditació, després de quatre edicions que s’han impartir amb èxit i que han permès formar a 70 nous professionals del sector.

El procés d’acreditació de les titulacions que es realitza per mitjà de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU) és la comprovació, a partir d’una visita externa i d’un procés de reflexió intern, que la titulació s’està desenvolupant adequadament.

Durant 6 mesos un comitè intern d’avaluació (CAI), format per professorat, estudiants, titulats i ocupadors va elaborar un informe de valoració. Aquest informe ha estat aprovat pel diferents òrgans de govern de la facultat i les comissions que vetllen per la qualitat de les titulacions. Així mateix, va superar un procés d’exposició pública que va finalitzar el passat mes de febrer.

El proper divendres 17 de juny està prevista la visita del Comitè d’Avaluació Extern (CAE). En aquesta visita, que serà virtual, el comitè s’entrevistarà amb diversos grups formats per una representació d’estudiants, professorat, titulats i ocupadors, així com els participants del comitè d’elaboració de l’informe i de l’equip de deganat de la Facultat de Ciències.

En les visites que es realitzen presencialment s’organitza una audiència oberta, on qualsevol persona membre de la comunitat universitària pot participar.  En el nostre cas, al ser una visita virtual, AQU Catalunya posa a disposició el correu electrònic corporatiu acreditacio@aqu.cat, perquè aquelles persones interessades puguin fer arribar els seus comentaris.

Consulta l’autoinforme d’acreditació

Fase final del proceso de acreditación del Máster en Ciencia y Tecnología de los Recursos Hídricos

El Máster en Ciencia y Tecnología de los Recursos Hídricos de la Universidad de Girona, que recibió el informe favorable para iniciar su actividad en abril de 2018, está trabajando para obtener su primera acreditación, después de cuatro ediciones que se impartieron con éxito y que han permitido formar a 70 nuevos profesionales del sector.

El proceso de acreditación de las titulaciones que se realiza por medio de la Agencia para la Calidad del Sistema Universitario de Cataluña (AQU) es la comprobación, a partir de una visita externa y de un proceso de reflexión interno, que la titulación se está desarrollando adecuadamente.

Durante 6 meses un comité interno de evaluación (CAI), formado por profesorado, estudiantes, titulados y empleadores, elaboró ​​un informe de valoración. Este informe ha sido aprobado por los distintos órganos de gobierno de la facultad y las comisiones que velan por la calidad de las titulaciones. Asimismo, superó un proceso de exposición pública que finalizó el pasado mes de febrero.

El próximo viernes 17 de junio está prevista la visita del Comité de Evaluación Externo (CAE). En esta visita, que será virtual, el comité se entrevistará con varios grupos formados por una representación de estudiantes, profesorado, titulados y empleadores, así como los participantes del comité de elaboración del informe y del equipo de decanato de la Facultad de Ciencias.

En las visitas que se realizan presencialmente se organiza una audiencia abierta, en la que cualquier persona miembro de la comunidad universitaria puede participar. En nuestro caso, al ser una visita virtual, AQU Catalunya pone a disposición el correo electrónico corporativo acreditacio@aqu.cat , para que aquellas personas interesadas puedan enviar sus comentarios.

Consulta el autoinforme de acreditación

visita: 17/06/2022

8.45h Benvinguda institucional / Bienvenida institucional
9h      Entrevista amb l'equip directiu el comitè d'avaluació intern / Entrevista con el equipo directivo del comité de evaluación externo
10h    Entrevista amb estudiants / Entrevista con estudiantes
11h    Entrevista amb professorat / entrevista con el profesorado
12h    Entrevista amb titulats / entrevista con titulados
13h   Entrevista amb ocupadors / entrevista con ocupadores
15h   Treball intern del CAE / trabajo interno del CAE
16.15 Conclusions preliminars i comiat / conclusiones preliminares y despedida.

Membres del Comitè d’Avaluació Externa / Miembros del Comité de Evaluación Externo

Nom / Nombre

Rol

Institució / Institución