Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Esports a la UdG

VOLUNTARIAT: Shimano Super Cup Massi Banyoles - Punts per canviar per ECTS-

El 24 i 25 de febrer, la catedral del Mountain Bike es tornarà a vestir de gala per celebrar les curses XCO Hors Categorie. Els millors ciclistes internacionals estaran presents, per poder iniciar la temporada de la millor manera possible, formant una petita “Copa del Món”. I com va passar a les passades edicions, tindrem l’oportunitat de veure els futurs campions del món del Mountain Bike amb la celebració d’una prova de les UCI Junior Series.

Pel voluntariat caldrà ajudar a l'organització, Ocisport, en aquestes tasques:
Divendres, poder experimentar més la prèvia de l’esdeveniment estant a Oficina de Cursa realitzant tasques de repartiment de dorsals, suport als organitzadors, etc.

Tant dissabte com diumenge les tasques estaran centrades en posicions de circuit (Marshall Points, Public Acces), entrega d’avituallament final, entrega de medalles i requeriments centrats en la competició. També necessitats puntuals a Oficina de Cursa (repartint dorsals). En el voluntariat se li ofereix pícnic per passar dissabte matí, dinar dissabte, samarreta oficial de la prova i pícnic per passar diumenge matí. Et pots inscriure tots 3 dies o a dies específics.

Informació i inscripció al voluntariat