Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Esports a la UdG

3x3 Universitari - Categoria Mixta

En aquesta categoria han participat 4 equips: "Les tres Maries", "Life is Good", "Felip el Pig" i "Els Kikes".

L'equip guanyador del torneig de 3x3 Universitari a la categoria mixta ha estat "Felip el Pig", format per Joan Mitjanas, Núria Mitjanas, Lluc Bosch i Clàudia Vilosa. Han guanyat a la final contra "Life is Good" per 11 a 9.

Els resultats han estat els següents:

• Les tres Maries vs Life is Good: 8 - 14
  • Felip el Pig vs Els Kikes: 21 - 9
  • Felip el Pig vs Les tres Maries: 21 - 9
  • Els Kikes vs Life is Good: 15 - 18
  • Felip el Pig vs Life is Good: 8 - 9
  • Les tres Maries vs Els Kikes: 21 - 10

Enhorabona, a totes i a tots els esportistes!

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.