Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Esports a la UdG

Gerard Roura 11è d'Espanya en natació

Aquests dies s'han estat disputant diverses competicions del Campionat d'Espanya Universitari

Avui Gerard Roura ha quedat 10è en 200 lliures i 8è en 400 lliures. A més, ha quedat 11è d’Espanya en 800 lliures.

Enhorabona, esportista!

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.