Esports a la UdG

NOVETAT: Connection & Bachata. 1 ECTS

Una assignatura diferent per acabar el curs. Dedica't a tu d'una manera diferent a través de la tècnica de ball en parella “bachata” i realitzant diferents tipus de dinàmiques d'intel·ligència emocional.

Experimenta el ball i la connexió interpersonal en 5 sessions de 2 hores a través de la tècnica de ball en parella “bachata” i realitzant diferents tipus de dinàmiques d'intel·ligència emocional. Crearem un espai de confiança i autenticitat per poder connectar amb el món sensorial i emocional i puguem compartir-lo mitjançant el ball. Totes les sessions tindran un fil conductor perquè cada vegada que ens trobem en aquest espai puguem profunditzar més en la connexió amb la música, el ball i amb la resta de companys i companyes. Professor: Màrius Farnarier.

Dies i horari:
  • Dilluns 24 d'abril de 18h a 20h
  • Dijous 27 d'abril de 12h a 14h
  • Dijous 4 de maig de 12h a 14h
  • Dilluns 8 de maig de 18h a 20h
  • Dijous 11 de maig de 12h a 14h
Informació:
Cal assistir al 100 % de les sessions per poder ser apte del 1 ECTS.
Cal un mínim de 8 inscripcions per poder tirar endavant l'assignatura.

Informació i inscripció a l'assignatura "Connection & Bachata"

La setmana anterior, en els tallers de la Setmana de la Salut de la UdG (del 17 al 21 d'abril), pots fer un tastet del que serà a l'assignatura "Connection & Bachata" assistint algun dels tallers gratuïts que es realitzaran:

Setmana Salut UdG 2023: Connection & Bachata