Esports a la UdG

Voluntariat per la celebració del Dia de l’Educació Física al Carrer -Consell Adolescents

Pel dimecres 26 d'abril es necessiten voluntaris pel dia de l'Educació Física al Carrer a on cada voluntari/ària coordinarà i dinamitzarà, a un grup 1r o 2n d’ESO. 16 PUNTS per canviar per 1 ECTS (=40 punts).

Ajuda a la Caseta-Serveis Educatius de l'Ajuntament de Girona en aquest dia de l'Educació Física al Carrer a on cada voluntari/ària coordinarà i dinamitzarà, a un grup 1r o 2n d’ESO, dels jocs/activitats/esports que es proposaran durant el matí del dimecres 26 d’abril. Seran jocs senzills i fàcils de dinamitzar. El joc durarà màxim una hora, i s’haurà de repetir tres o quatre vegades al llarg del matí: a les 9 h, 10 h, 2/4 de 12h, 2/4 d’ una hora aproximadament.Ajuda a la Caseta-Serveis Educatius de l'Ajuntament de Girona en aquest dia de l'Educació Física al Carrer a on cada voluntari/ària coordinarà i dinamitzarà, a un grup 1r o 2n d’ESO, dels jocs/activitats/esports que es proposaran durant el matí del dimecres 26 d’abril. Seran jocs senzills i fàcils de dinamitzar. El joc durarà màxim una hora, i s’haurà de repetir tres o quatre vegades al llarg del matí: a les 9 h, 10 h, 2/4 de 12h, 2/4 d’ una hora aproximadament.

Dimecres 26  d'abril de 8 a 14 h

Reunió obligatòria  a triar entre un dels 2 dies:
- Dia reunió 1:  dilluns 17 d’abril de 2023, a les 18 h. Lloc: Centre Cultural la Mercè, sala pati
- Dia reunió 2:  dimecres 19 d’abril de 2023, a les  10 h. Lloc: Centre Cívic Barri Vell

Aconsegueix 16 PUNTS amb aquest voluntariat. Canvi punts per ECTS

Informació i inscripció al voluntariat