Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Esports a la UdG

Fes de voluntari o participa en la volta inclusiva de Multicapacitats

Participa en la volta inclusiva de Multicapacitats a Sant Gregori en dos formats: presencial i virtual. Participa-hi corrent, caminant o com vulguis, però participa en aquest moviment solidari tan especial.

• Dates:Presencial: 15 de maig, sortida i punt de trobada a les 10:30 h a la zona de La Pineda  -  Virtual: 15-22 maig
  • Recorregut: 5 km
  • Preu: 10 €
  • Inscripció cursa: Playoff (playoffinformatica.com)

També pots col·laborar a la volta com a voluntari, el dissabte i/o el diumenge, ajudant a l’associació Multicapacitats en l’organització. Els voluntaris col·laboraran amb el muntatge de taules i de cadires, preparació i entrega de dorsals, preparació i repartiment de la welcome bag, preparació dels arcs de sortida, senyalització de la volta, suport a participants, acompanyament i desmuntatge.

Als voluntaris se'ls ofereix esmorzar, obsequi de la cursa i 8 punts per a canviar per ECTS (1ECTS ­= 40 punts)

Inscripció voluntariat: Informació de l'activitat: Voluntariat Volta inclusiva. Tots som igual de diferents (udg.edu)

Escull quins tipus de galetes acceptes que el web de la Universitat de Girona pugui guardar en el teu navegador.

Les imprescindibles per facilitar la vostra connexió. No hi ha opció d'inhabilitar-les, atès que són les necessàries pel funcionament del lloc web.

Permeten recordar les vostres opcions (per exemple llengua o regió des de la qual accediu), per tal de proporcionar-vos serveis avançats.

Per a oferir continguts publicitaris relacionats amb els interessos de l'usuari, bé directament, bé per mitjà de tercers (“adservers”). Cal activar-les si vols veure els vídeos de Youtube incrustats en el web de la Universitat de Girona.