Esports a la UdG

Bivacs i actuacions en cas d'accident a la muntanya (20 punts o 1 ECTS)

El dissabte 13 d'abril 9 a 17 h h, vine a passar un dia a la natura mentre aprèns les eines per minimitzar i evitar els accidents a la mitja muntanya. Com analitzar el risc i com actuar en cas de trobar-te en diferents situació reals d’accident.

- Destinat: A totes aquelles persones que realitzen sortides a la muntanya i volen obtenir eines per saber analitzar els perills i la manera de prevenir i actuar davant dels incidents i accidents més comuns.

Dissabte 13 d'abril de 2024

• Horari: de 9 a 17h
• Lloc de trobada: Zona de Sant Daniel. Girona (un cop inscrit es concreta el lloc).
• Material: amb calçat esportiu i roba còmoda anant ben equipats per passar un dia al bosc, una navalla i un encenedor. Alguna cosa per menjar i beure (no inclòs en el preu).
• El curs inclou: guia UIMLA i un kit de material de supervivència (bivac, cuina…) per cada persona (inclòs en el preu)
• Temari: Diferències entre el risc i el perill i com gestionar-lo; errors més comuns i com actuar: perdre's, vent, meteorolgia adversa, altes i baixes temperatures; pràctiques de protocol d’actuació en cas d’accident; pràctiques de comunicació amb equip d’emergències; quina farmaciola s'ha de portar; com fer un bivac d’emergència i una cuina d'emergència.

20 punts -Taller de Bivac i actuacions en cas d'accident a la muntanya : https://apps.udg.edu/MAU/esports/Client/Oferta/Detall/7891

1 ECTS -Assignatura Tot sobre el muntanyisme hivernal A2 i taller Bivac  i actuacions en cas d'accident a la muntanya : https://apps.udg.edu/MAU/esports/Client/Oferta/Detall/7890